Pages

Saturday, January 1, 2011

pelakon faizal yusof meninggal.

salam.

kenal x ni sape?


yes! pelakon adamaya yang jadi pakwe lisa tuh kan.
yang obses gila dengan lisa tuhh.

tapi bukan nak cerita pasal die berlakon ke ape.
bukan ituh yang nak dicerita hari ni.

tapi ini.
PETALING JAYA: Pelakon Faizal Yusof telah meninggal dunia akibat serangan jantung di Hospital Pusrawi Kuala Lumpur pagi Sabtu.\ 
berita lanjut baca kat link bawah.  
tekan sini tau korang! 
aku macam xpercaya pon ada. muda lagi kan die..
innalillah. semoga roh arwah faizal yusof ditempatkan di kalangan mereka yang soleh.  
amin ya rabb.

k lah bye.

16 comments:

Ain Zulaikha said...

innalillahiwainnailaihiroji'un..

tak sangka kan.. kita ni tak tahu lah bila lagi..

fairus said...

Al-fatihah buat arwah.. Muda2 lagi dah meninggal. Sesungguhnya Allah kalau mahu menyabut nyawa, tak kira usia tua atau muda..

FH said...

innalillah..
ni yg berlakon cite tira misu tu gak eh? sedih nye..

n i k l i s a said...

@Ain Zulaikha

tuh la.. kena siapkan diri.

n i k l i s a said...

@fairus

tuh la. ilmu didada xsiap sepenuh lagi

n i k l i s a said...

@FH

aah. yang tiramisu tuhhh. agak la kan. sedihh

miss_neeya said...

al-fatihah

Azmi said...

bila bila msa boleh mati kan??? owh takut pulak..bnyk dosa nih

ANATI SOKI said...

anat pun cm tak caya gak. tp nk wat cane kan. dah ajal die. alfatihah utnuk dia

arep_lockermonth said...

hurm : takziah untuk keluarga arwah!

niklisa? arep follower baru kamu!

follow mr back k!

www.myamigosspace.blogspot.com

n i k l i s a said...

@miss_neeya

semoga dicucuri rhmat rohnya

n i k l i s a said...

@Azmi

tahu xpa. jom perbaiki diri. :)

n i k l i s a said...

@ANATI SOKI

tahu xpa.. bile bile jer kan mati ni

n i k l i s a said...

@arep_lockermonth

takziah2.

arep, xda pon kamu as follower aku.... hahahaha

armouris said...

takziah dan al-fatihah! info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

n i k l i s a said...

@armouris

tuh la.. hurmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...