Pages

Monday, January 24, 2011

makhluk itu kentut

sungguh.
semalam aku dengar benda tuh kentut.

berapa kali adik aku suruh dia tidor.
ajak dia tidor.

tapi dia bangun jugak.
adik aku ambik die bawak masuk tidor lagi.
last last dia bangun jugak.

tibe tibe aku dengar benda tuh kentut,
kuat gile weh.
macam manusia kentut.

brutttttt. pfft.

aku terkejut gila.
teros aku jerit kat adik aku.

'kakak dengar bunyi kentut.'
'kakak bau busuk'

adik aku terkocoh kocoh bangun ambik dia bawak g luar.
letak die kat luar.
then, dia basuh la taik yang terhasil itu. LOL.

hampeh tol la ko ni...
ko ingat bilik aku ni tempat buang najis ke?

makhluk durjana tuh kucing aku yang bernama OREO..

owhh, so u farted? boleh ko buat muka inesen macam tuh kan?
aku kucingkan kau baru kau tahu an oreo! dushhh!

tapi siries muka dia macam tuh.
aku baca mana entah, kalau kucing wat muka cam ni,
memang sah aa die kentut. HAHAHA.

btw, ayah aku cakap.
selama lama dia hidup, xpernah ag dengar kucing kentut.
so, aku n adik aku macam bangga aa.
LOL, ntah ape ape.

k lah, bye! hehe

4 comments:

syafeeq faXys said...

macma kucing aku jugak la.
rajin gile kentut.
mula2 x perasan jugak.
lama2 baru tau dia suka kentot.haha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, kucing kentut? fifiey pun tak pernah dgr;)
meow meow....comel.

n i k l i s a said...

@syafeeq faXys

kelaka doe

n i k l i s a said...

@FIFIEY LYCHEE MARATION

haha. tuh aa..
bukan salo dapat dengar. rare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...