Pages

Tuesday, January 25, 2011

cis cis cis

grrr. cisdel cis punya lampu isyarat.
xadil tol.

asal lampu isyarat aku kejap je.
xsampai seminit dowh aku rasa.
kejap gila babeng.

2,3 keta je sempat gi.
samdol tol aaa.
padahal ramai gak aa dok tunggu kat jalan aku tuh.
panjang aku rasa, dengan keta belah tepi nak menyelinap jugak.
memamng sesak aah.

yang lampu len boleh pulak sampai 3-4 minit.
cis cis cis.
xpasal pasal aku beristigfar panjang dalam kereta tadi. 
(xmain aa sumpah seranah beb, istigfar amalan mulia, oyeahh!)

pahtu ada pulak kereta perodua ape ntah, minah bawak,
dah la menyelinap masuk ikot tepi  ni,
ko nak pi pulak tepi sebelah lagi.

cis cis cis,
macam nak langgar keta aku jer kak oi.
nasib aa sempat nampak.
eee, lau xhabis aaa tadi.

len kali an kak..
aku rasa..
 argghh aku tatau pulak nak nasihat apa.

gamba cam bese ah gugel.
walau gamba cam xda ketan.-.-

k lah bye.

6 comments:

Cik Tqah said...

ha..betol..ade lampu yang kejap gile.. tah paper.. sensor rosak kott

n i k l i s a said...

@Cik Tqah

owhh lampu ni ada sensor ke?
baru tahu owh.HAHA

Imran nyambek said...

langgar je.heheh

n i k l i s a said...

@Imran nyambek

kau nak tolong dealkan ke kalo die ngamuk?

Lovely Bella said...

hehehhehe... cisdel?

n i k l i s a said...

@Lovely Bella

pon bolehh. hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...