Skip to main content

disable right click, meh aku nak cakap sikit.

adeilah.

this is my thousand times kena benda yang sumpah aku rasa annoying gila.
and i promise, when it reachs thousand times, 
i will make special post nak kecam pasal benda ni.



penat tau x?
nyusahkan hidup aku betol la.
eeeeee. xsuke lah orang buat  disable reeee-ait click tuh?
ngat orang nak curik sangat ke.
nyusah tau x, nak kena drag2 link orang tuh pi naik tab baru.
kang aku tekan jer, xbaca lak blog kau. 
xkomen lak blog kau. hishhh!
kau lak bising bising kata xada orang nak komen.
len kali, xyah letak link aa kalau nk disable sgt right click tuh.

dah tuh, bila dah right click nak bukak new tab,
kuar window kecik, 
ayat kemain lagi...

"jangan curi, i hate copycats yada yada"
"eh, nak buat ape tuhh?"

hellooooo, xfikir ke kalau orang yang BUKAN NAK CURI TAPI NAK BUKAK LINK je tekan?
ayat ko semacam la beb, memang sakit hati aku baca.

sebelum aku get lost.
aku nak cakap, jangan nak hentam aku.
masing masing ada opinion kan?
so, ini opinion aku pasal benda ni....
so, chillax okay.

marah marah supaya esok x butthurt sorangsorang masa ngadap notes GIT. 

bye

Comments

Ddila said…
haha...sama la.y tak tahan tu siap sumpah seranah lagi konon2 orang nak copy dia punya entry..oh plislaa..
rashid said…
Kalau saudari guna firefox, saudari boleh disablekan Java Script..benda tu hanya guna java jek...make suri enable balik, takut banyak benda tak boleh play...pape pun, jangan marah, blog I tak de benda haram right klik tu...chill
Mr.41 said…
btul2.....

xde mase nk kopi2....
kiko kiki lala said…
gila cool. aku setuju sgt yang ni!
ARieF said…
hahaha..
relaks..
tarik nafas..
kalau sape2 yg disable right click tu..
trus je tkan button pangkah..
senang..
heehe
Seimura said…
aku pon nyampah dan benci dgn blog2 yg disable right click. susah nak bukak link yg blogger tu bg dlm entri dia.

memang kadang rasa nak maki je. sabar je la aku wei..
Mat Sabu said…
thu xper..tapi kalau guna firefox 4 leh jer right klik hahaa
Aleen Aiden said…
hak2.paham2.kekadang alin suker petikan ayat dorang patu nak kopi pes letak kat ruang komen,xboley pulak.sbb xley rite click.bukan nak kopi pes bwk masuk en3 kite..haish!
lady-D said…
xpe kalo xleh right click, u tekan control then click kat benda yg u nak tgk.tu..dia akan kuar window baru..hehe..dla pun x suke gak ekceli tp lantaklah dorg..hehe
Nik Lisa said…
@rashid

xguna firefox aa. hehehe. thanx btw.
xde eh? bgus aa. tayah wat. nyusahkan jer.
Nik Lisa said…
@azuha rahimi

tuh la. blog sndiri an. kejadah nak copy orang punye
Nik Lisa said…
@kiko kiki lala

aku da rasa lain macam ngutuk2 ni. LOL
Nik Lisa said…
@ARieF

mmg sokmo wat tuh pon. HAHA.
saje nak expresikan kat sini..
puas hati aku!
Nik Lisa said…
@Seimura

ko sama aa dgn aku kirenye. hehe
Nik Lisa said…
@Firdaus Alim

tp kita x guna firefox la.
Nik Lisa said…
@aleen aiden

tuhh la. best gak an kalau truk balik ape dorang tulis.
Nik Lisa said…
@d_LA

ouhh eh? t kite tryy. :)
wfhsln said…
I don't read disabled-right-click-blogs.

:)

senang cerita
Nik Lisa said…
@Zala Wajik

cana nak tau die disable ke x.. kena baca dulu, then nak tekan link,then xboleh, then bengang! arhhjj
Anonymous said…
awk ckp cmtu baru sy tringat,cner org nk join contest kalo disable rite click.hahaha.thanx ingatkan.
Nik Lisa said…
@izzatulshazni

p ablekan balik aa. gud gud!

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb