Pages

Thursday, February 10, 2011

manusia oh manusia


kadang kadang..
bila manusia menulis ni.
kutuk sana kutuk sini.
cakap macam dia je bagus.

tapi aku suka baca, 
baca apa yang mereka fikir.
tapi aku gelak belakang lah jugak. 

entah ape ape.

4 comments:

JUNKO-EL-HIDA said...

kadangkala aku memikirkan mereka,
Yang masih dengan propaganda lama,
Kita yang masih terasa ingin membaca,
sekadar membaca jangan mengikuti..

Apa ada pada mereka?
Perosak hubungan pendendam jiwa..

*Entri yang baik walau simple sgt..
Banyak maksud jika cuba dimengertikan dengan mendalam..

izrin_anis said...

kadang aku rase aku lah manusie yang mengutuk sane mengutuk sini tapi lepas tu baru sedar kebodohan sendiri wahahahahaahaa XD

n i k l i s a said...

@JUNKO-EL-HIDA
kadang kadang bernas juga.
kadang kadang serius macam celaka.

biasa lah manusia,
xsume nye sempurna.

n i k l i s a said...

@izrin_anis

we learned from that sebenarnya.
at least kau sedar awal dari mereka yang belom sedar lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...