Skip to main content

kawaaaan aku selamat!

syukur alhamdulillah!
dorang da boleh online facebook

ni aku post kat wall dia, hari isnin hari tuh kot.
today, hari rabu baru reply.


shahir ni member LOMO aku. hehehe.

at least tahu la, keaadaan member aku ni kat sana okay.
die kata macam dah nak reda. 
tapi u knows the real situation kan?

dia kat tanta, die cakap tanta aman lagi.
x macam alex.
alex terok sikit die bgitahu


lagi sorang member aku, amat kat alex sana, xreply2 lagi email aku.
harap2 die okay jer..

nasib baik kawan2 aku yang p mesir x ramai.
lau x jenuh gak nak tanya sorang sorang. LOL

be safe guys. :)

lelaki lelaki ini hanyalah kawan semata. harap maklum.
dan secret admirer gua, jangan jeles.

ok? tee-hee

Comments

alhamdulillah..harap semuanya selamat kn..

kawan saya pun ada disana..tp tak dapat contact..

www.jarijemariemas.blogspot.com
Juliet_iRa~" said…
good to hear that..
risau kan?
Nik Lisa said…
@Nour Akmal

insyaAllah.. kite doa je okay. :)
Nik Lisa said…
@iRa~"

yaa. too much of worriness.
malaysian kot. HAHA

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb