Pages

Friday, February 11, 2011

kau kata nak bagi aku top-up, mananya?

bayangkan
----------------------------------------------------
kau masuk kontest.
then kau menang?

tapi dah lama masa berlalu, 
dah masuk tahun baru dah pon.
hadiah xsampai sampai lagi.

ape kau rasa?

kalau aku, aku bengang ah.
ada jugak penganjur kontest x reti adat berkontest neh.

-----------------------------------------------

tambah tambah kalau hadiah nye top-up je pon.
len ah kalau nak ke gi pejabat post bagai.

len kali kan dik, kalau bajet x ada nak buat kontest.
jangan buat aa der.
kalau kau setakat nak tambah follower, dengan syarat wajib, 
"mesti follow blog ini"
xyah la, kesian contestant ni tau x. -.-"

ps : nanti bila kau dah masuk top-up kat aku. aku delete post ni. okeh?

4 comments:

Miss Ran said...

tabah jela..patot bg link org tu..pakat ramai bantai die

Piah Becok said...

wooooo.. tak baik buat orang macam tu. janji mesti ditepati. nanti orang hilang percaya dengan kita. sabar ye.

n i k l i s a said...

@Miss Ran

haha. xpa lah dia. suke hati kau la.
malas da nak layan.

n i k l i s a said...

@Piah Becok

tuh la.
kalau nak hentam boleh je.
tapi xpa lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...