Pages

Tuesday, February 22, 2011

lemau doe lemau

lemau dah aku ni. :face53:

kejadah update blog, cerita benda bosan.
personal life aku?
bosan bukan?:118:

aku pon bosan cerita balik pasal benda yang berlaku pada aku,
yang tukang baca nye lagi lah bosan. kot?
duh. :103:

tapi nak buat macam mana.
hidup aku memang bosan.

bangun pagi, pergi kelas, petang balik kelas.
malam baca buku atau bukak internet, online x ingat dunia.:face54:

mana ada aktiviti der.
setakat keluar makan malam malam je la.
tapi itu hal personal jugak. HAHAHA.

nak aku cerita hal penyakit aku belajar?
okeh, semalam aku belaja tuberculosis, ala batuk kering or batuk darah,
penyakit biasa di kalangan smoker hebat.
dan hari ni, aku belajar COAD,
nama panjang dia, 'Chronic Obstructive Airway Disease'. :face27:


berminat ka?
moh le amik medicine.
:face55: :face44:

kuikui.

serius entri xda manfaat.
wuhaa.

:0c2:

oh ya,
kalau berani buat, berani lah terima risiko.
ni x, nampak cam orang bersalah je.
kelaka lak aku nengok.
mungkin tengah belajar terima risiko kot.

bak kata orang mana entah,
alah bisa, tegar biasa.
xgitu?

k ah, bye bye. nak pergi jadi hantu jap. :104:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...