Pages

Thursday, November 11, 2010

UNRESOLVED CASE : MISTERI MAN PART 1

pukul 4am

badan ku di goyang goyang.

'weh, bangun la weh. teman aku gi jamban. nak memerut lah'

aku keraskan badan.
aarh, man ni. potong lah. aku nak tidow.

'weh, please lah. teman aku weh. xtahaaaaaaaan dah.'

aku keraskan badan lagi.
aku xmahuuuuu man. aku nk tidow. hutang tido xjelas lagi nih. haih. pegii. pegiiii.

'weh, aku belanja ko makan fries mcD'

man, sampai hatimu.
menggoda diriku dengan makanan yang irrestitable itu.
nak fries, xnak fries. argh! aku xmampu menahan gelodak nafsu ku terhadap fries mcD.

aku pon celik mata.

'FRIES MCD man? orait. aku pon nak mandi teros. teman kan aku tau'


-----------------------------------------------------------------------------------------------


memang saja cari pasal aku n man bangun ke jamban pukul 4 pagi.


-----------------------------------------------------------------------------------------------
man memerut dalam jamban

dan aku,

'shruk. shruk. shruk.'

aku menyental gigi ku.
dah dua hari x gosok.
layan tido beb dua hari. sedap je.
layan assignment beb 2 hari xtidow.
tuh yang qada tidow xhengat tuh.
ngat nak further sampai 3,4 hari.
sekali man ajak memerut pulak. potong bro, potongggg.
nasib ada fries mcD. wee-hee.

'shresh. shresh. shresh'

'eh, sapa lak basuh baju malam buta ni?'

aku pegi intai. dan aku terkejut.
tapi aku tetap macho.

'eh, man. da siap memerut ke? bila masa kau balik bilik amik baju nak basuh ni?'

'tadi. xbagitahu kau, nanti kau gedik nak ikot jugak.' man balas mendatar.

'okay man. aku sambung gosok gigi dulu. tata'

----------------------------------------------------------------------------------------

'shru. shru. shru'

aku terkejut lagi. kali ni bunyi air shower.
macam orang tengah mandi.

'eh, sape mandi tengah tengah malam ni?'

'hello, sape dalam?'

'weh, aku la man.'

'eh, man. ko mandi jugak?'

hati aku dah xsedap da. kenapa macam ni. man basuh baju. man memerut.
betol ke ape yang aku nampak ni.
ape ape hal mandi dulu. nanti baru aku cakap dekat man yang sebenar.

'okay man. mandi gak ni.'

aku cepat cepat mandi. bulu roma dah naik tegak.

seraya (ayat klasik)  aku siap, aku keluar.
dan aku terkejut lagi.
melihat man baru aje keluar jamban.

'eh, man. ko baru siap memerut ke?'

'haa. ye la.'

'habis. dengan siapa aku cakap tadi man?'

man buat muka gelabah.

'ko merepek ape ni?' balas man lalu mengheret tangan aku masuk ke bilik.

kenapa man buat muka gelabah?
aku kena korek ni.

TAMAT PART 1.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...