Skip to main content

kenapa mesti nak marah?

selepas traumatic dapat dengan beliau last week.
aku lega gila bila akhirnya hari ini aku dapat dr jamal.
makanya, aku akan lebih tenang dan tidak stress tatkala daku di dalam sesi group kecil.

(ayat skema lagi xboleh ke lisa? =.=)

namun, panas yang ku sangka sampai ke petang.
rupa rupanya xsampai petang pon.
hujan tiba jua apabila beliau tiba tiba masuk ke dalam kelas daku.

aku cuak. 
kawan kawan aku pon cuak.
nota bertebaran di atas meja.

tapi nota je pon.
sungguh aku, dan kawan suma x tangok pon.
kitorang bincang okehhh... tanpa tengok note.
sume dok brainstorm, ingat balik apa yang dibaca semalam.

beliau datang. buka pintu dengan mendadak.
mata nya mencerlang kepada notes kami.
dan beliau mula menyoalkan kenapa ada notes ape sume.

YOU SHOULD COME TO SGS PREPARED!!!

dr jamal pon kena hamun sekali.

aku dah rasa bersalah.

kemudian, beliau keluar bilik kami..
dan mengerah semua lecturers keluar... 
ta tahu la apa yang beliau bebelkan.

yang pasti, dr jamal masuk.
and suruh kitorang continue je.

dan, seterusnya.
aku dan kawan kawan ku menjalani proses SGS kami dengan biasa.

beliau ialah prof microb aku yang digeruni dan suka sangat psiko. 
takot aku. wuwuwuwu.

andropause ke prof?

Comments

madiha said…
tau xpe..
dia masuk klas aku tdi,semua snyap
tunduk je..takut siot..
Nik Lisa said…
beliau mcm msuk sume kelas je.. Huhu.. Tensi0n aje.
M-A-S said…
aku pun kene jgk.. gram je!!!!!!

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb