Skip to main content

Day 2 — Your favorite movie

tajuk hari ke dua ni buat aku senyum.
sebab aku ni kaki movie.

ye. aku seorang yang sangat suka tengok movie.
whether i took the movies from my friends yang memang supplier terbaik daku. hahaha
atau aku pergi mana mana tempat yang ada wayang dan tengok kat situ teros.

so, my favorite movie yang aku suka.
dan aku dah tengok banyak kali tapi aku xbosan pon.
xlain dan x bukan.
movie 27 dresses

cerita ni dah lama da aku rasa.
pasal ape?
aku tulis secara ringkas saja ye.
pasal sorang perempuan yang jadi bridesmaid for 27 weds.
so, she has 27 dresses made for the bridesmaid.
the dresses are all macam sangat chick la. depends on the wedding itself.
rasa cam nak jer. he he.
and yes, its a romantic movie. he he he.

then of course ada part part konflik tuh kan. 
which make the movie more interesting.

the best part is.
scene where james marsden tuh datang rumah katherine heighl.
then, katherine tukar tukar 27 dresses dia tuh.
and james snap the pictures of her. so sweet.

video 27 dresses tuh. :)

so, ape movie favorite korang pulak eh? 

and yeah, this post is regarding THIS POST. check it out.

Comments

wehh aku sukaaaaaaaa gila cerita ni! tengok banyak kali pun layan lagi doww :D :D :D
Raji and Yeen said…
setiap kali ak tgk movie dkt wayang msti ak ske
hahahah xkesah lah org lain minat ke tak =.=
mngkin sbb effect dia yg sgt best dan mengasyikkan

oh tapi the best movie ak rasa tetap jatuh kepada Toy Story
huahua dan harry potter mngkin..
err mngkin Narnia juga
lord of the rings pun erm mcm ok jgak
amirfazwan said…
jgn lupa..buh movie reviews anda di REP91 juge..
masyuk kot..
hehehe
Nik Lisa said…
nad.

tahu xpa. bestt sgt an?
Nik Lisa said…
hehe.
ko pegi tgok wyg cter best je. tuh yg jd best.

try ko p tgok 2 alam ke ape ke.
mesti ko marah2
Nik Lisa said…
amir, boleh taruk situ jugak eh?

Popular posts from this blog

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb