Pages

Thursday, May 19, 2011

now, i owned a harem pant!

hye, jom klik klik dulu. :)









thanx u!

-------------------------------------------


kan dah kata saya suka harem pant.
so, tadi jalan jalan kat KBMALL.
mata tertancap kat satu seluar ni.
so, saya beli lah.


tadi ada 3 different colors.
blue, grey, and dark purple.

but then, i chose blue colour. 
actually, not me. my sister did choose it.

the pant lebih kurang macam ini lah.



saya suka sebab seluar ni~
selesa sebab xketat.
dan ketat tang bawah je..

lebih kurang cam suar aladdin tuh la. 

SSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUKKKKKKEEEELAH!

k bye.

6 comments:

FH said...

waaa.. da bergaya la ni.. hehe

:-: Nizam27391 :-: said...

wahhh.. macam best jer kalo tgok ko pakai sluar tu...

redbirdfe said...

try la pkai lisa! nak tgok. huhu. klu oke, mcm nak bli gak

omai.n i k l i s a said...

@FH

suar untuk pakai kat rumah je pon

omai.n i k l i s a said...

@:-: Nizam27391 :-:

datang umah la.(semata mata?)

omai.n i k l i s a said...

@redbirdfe

aku pakai kat umah je la. sebab selesa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...