Pages

Sunday, September 19, 2010

aku mahu ketenangan doe.

tapi apa aku dapat.
ke tak tenang an. 
HEY la!

tadi aku p beli barang.
untuk agenda memasak aku.
then smntara nk tunggu mak aku habis kelas.
aku p KFC,
konon nak lepak situ la jap. 
tenangkan diri.
amik gamba syok sndri ape sume.
nk test lomo gak sbenanye (=.=)

so, aku amikla port belakang2.
yang nampak jalan dan kesibukan.
agak dekat dgn tmpt sampah die.
tp xda la dekat sgt okay.
jauh jugak.

sekali akak KFC tuh buat aktiviti gotong royong kot.
dia alih bnda tuh.
sapu belakang die pe sume.
ada la 4,5 org gak dok buat benda tuh.
adoi.

ape ni? xleh ke wat time lain.
kenapa time aku jugak.
nk makan pon xtenang.
pastu, boleh plak bukak kelab bual kat situ.
muka aku mmg muka toya habis la.

pastu drg bla. 
aku dah bersyukur habis la.
then tiba2 ada pulak akak tuh dok nyapu kat tepi cermin aku dok.
btw, aku dok kat tepi playground.
die dok nyapu dalam tmpt playground tuh. adoiii. 
gila betol la.

then dia bla. aku cam tarik nafas lega la.
pahtu dtg balikkk!
dia spray pulak air kat cermin.
nak bersihkan cermin pulakkkk.
adoi..
aku terasa macam dia nk spray dalam makanan aku je.
tolong lah!

kalo dah spray, kena la lap kan.
dia pon g la amik kain burok.
mmg burok gila wa cakap lu.
kaler cokelat hitam2.
mmg kalo tga makan tgok tuh lgi berselera dalam breket lah aku.

dok tonyoh tonyoh pulak kain tuh. =.=
akak tuh pendek. yg atas2 dia x sampai.
dia wat pulak aksi ganas kat situ.
panjat memanjat. mak aih! 
gila x senonoh bila aku tertgok dr pandangan bawah.
sekali dia bagi bontot.
akak, boleh x sennonnoh sikit? haih.

kesimpulannya, aku makan tadi xtenang lah.
ape da~ =.=
kesian aku.

10 comments:

nizam27391 said...

ko ni memang ske syok sndiri ke apa?

n i k l i s a said...

awatnya?

:-: Nizam27391 :-: said...

amik gambar sorg..syok sndiri... kalo aku ada kat situ..aku anggap ko macam apa tah..

n i k l i s a said...

wakaka.
mesti ko anggap aku jelita.

(okay, boleh muntah sekarang.)

:-: Nizam27391 :-: said...

xperla.. aku xrela nak muntah plak...

n i k l i s a said...

xrela mksud nye mengakui aku mmg jelita. thanx!

nizam27391 said...

perasan gilak mu ni....eee... xtau malu...

n i k l i s a said...

malu tuh hape?

yuzuki said...

huish..
kalu jadi camtu,aku bungkus je ar makanan tu...huhu...
sabar je la ye lisa..

n i k l i s a said...

yuzuki,
hehe.
da beli da. nk bungkus hapenye..

hhaha. benda da lepas da pon.
xda hal la. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...