Skip to main content

100 TRUTH *tagged by zatie. :)

001. Real Name:
nik nurlisa.
002. Nickname(s):
neeq.lisa.tempe.amah.
003. Age:
17 going to be 18
004. Horoscope:
taurus
005. Male or Female:
female
006. Elementary:
zainab 2 primary,kb
007. Middle School:
zainab 1 secondary,kb
008. High School:
mrsm kay tee,tgahu
009. College School:
KMPK, gopeng, perak.
010. Hair colour:
black.
011. Long or Short:
long. huh.
012. Loud or Quiet:
more to LOUD
013. Sweats or Jeans:
jeans
014. Phone or Camera:
hp with camera. xley ke? hehe
015. Health Freak:
nah.
016. Drink or Smoke:
drink wat? no alcohol okay.
017.Do you have a crush on someone:
not sure.
018. Eat or Drink:
eat. hehe
019. Piercings:
two.
020. Tattoos:
nah.
021. Social or Anti-Social:
more to social.
022. Righty or lefty:
rightee
023. First piercing:
mse kecik2 dulu.
024. First relationship:
er. drjh 3. hehe
025. First Best Friend:
wani. pra skola dulu.
026. First Award:
lupe.
027. First Kiss:
mak or ayh. dun noe.
028. First Pet:
dun hav any.
029. First Big Vacation:
cant recall
030. First Love at first sight:
no experience with dat
031. First Big Birthday:
uh la la. mse kecik2 dulu kowt
032. First Surgery:
xda.
033. First sport you joined:
tiup tepung. ngeee.

This or That
034. Orange or Apple juice:
orange.
035. Rock or Rap:
more to rap.
036. Country or Screamo:
not country type person. so i pick screamo.
037. NSYNC or Backstreet boys:
backstreet boys
038. Britney spears or Christina Aguilera:
britney!
039. Night or Day:
nyte. weee
040. Sun or Moon:
moon.
041. TV or Internet:
nk due2!
042. Playstation or xbox:
playstation.
043. Kiss or hug:
hug.
044. Iguana or turtle:
xske hewan.
045. Spider or bee:
geli!
046. Fall or spring:
spring
047. Limewire or iTunes:
Ares xda?
048. Soccer or baseball:
soccer.
Currently
049. Eating:
nothing
050. Drinking:
nope
051. Excitement level:
xda.
052. I’m about to:
tidow. haha
053. Listening to:
jaiho!
054. Plan for today:
err. tidow. :)
055. Waiting for:
my result.
056. Energy Level:
normal.
057. Thinking of someone:
aha. yup2.
058. Want kids?:
bley gak kalo nk bg.
059. Want to get married?:
of cos laaa.
060. When?:
umo sye 26 n die 27. bley?
061. How many kids do you want:
bpe2 je la.
062. Any name on the mind:
hahahha.tgk la nnti.
063. What did you want to be when you were little:
dulu sye nk jd penyanyi. lawk gile.
064. Careers in mind:
dentist.
065. Mellow future or wild:
apekah neh?
066. Something you would never try:
call him n say i love him NOW.
067. When do you want to die:
ntah. never thought of it
Which is the better in the boy/girl you like (in the future)
068. Lips or Eyes:
tataw.
069. Romantic or Funny?:
romantic. so so much romantic.
070. Shorter or Taller?:
taller than me.
071. Protective or Caring?:
both!
072. Romantic or Spontaneous?:
spontaneous.
073. Nice Stomach or Nice Arms?:
i guess so. or no? haha
074. Sensitive or Loud?:
sensitive. not to loud
075. Hook-up or Relationship?:
crush!
076. Trouble Maker or Hesitant?:
50-50
077. Muscular or normal:
normal sudey.
078. Kissed a stranger:
wat for?
079. Broken a bone:
not yet.
080. Lost glasses or contacts:
owh tidak.
081. Ran away from home:
home is heaven. so y shud i run from heaven. hehe
082. Held a gun/knife for self defence:
xpena lg la.
083. Killed somebody:
nyamuk.
084. Broken some one’s heart:
yesh.
085. Had your heart broken:
yepp.
086. Been arrested:
sy baek.
087. Cried when someone died:
yepyep.
088. Liked a friend more than a friend:
yesh.
Do you believe in
089. Yourself:
ye jgk.
090. Miracles:
yep
091. Love at first sight:
not really.
092. Heaven:
yep..!
093. Santa Claus:
yg blakon ade la.
094. Tooth Fairy:
no
095. Kiss in the first date:
nope.
096. Angels:
malaikat.
Answer Truthfully
097. Is there 1 person you want to be with right now?: yes.
098. Are you seriously happy with where you’re in life now?: not yet.
099. Do you believe in God?: yes i do.
100. Post as 100 truths and tag 10 people.
*ikah
*tikah
*jaja
*jiha
*dak2 ro1991
*n sape yg bce neh ok. :)

Comments

fa ; ) said…
lisaa...
nk bt tau tagged nih.

Popular posts from this blog

:(

salam.
kalo xsuka jangan lah layan. maaf la kan. aku penuhkan newsfeed korang.  mesti bosan kan tengok status aku jer. kang aku delete baru tahu. aku xperlulah orang yang suke sindir menyindir ni. ko saje nk bergurau ke aku xtahu. tapi ayat ko serius menyakitkan hati. pandai gile ko sindir eh? newsfeed ko x gerak ke? kesian. kawan kawan ko xmen fb ke? ke aku je kawan ko yang men fb?  jadi news aku yang banyak naik? annoying gila.  aku xkisah langsung kalau nak delete ko. baru ko puas kan? xjumpa status aku?
bodow lah. aku bukan update status gedik mengada pon. aku update status yang orang nak tahu ape aku fikir pasal die. itu pon jadi hal. nak sindir aku bagai. serius benci orang macam tuh.  ok fine. aku deactiveate fb aku.

bye. :(

nescafe ais.

hebat x?
si kakak yg umonye 19taon tahon 2010.. nak wat nescafe ais.
but then x reti. so, mintak tlg adik die yg umonye 10taon 2010.
sgt terox kan kakak srg ni?
tp, hasilnye sangat bes. nyum3. :))
*bakal suami saya. nescafe ais saya bes taw*  :))

SPICE-UP UR BLOG : buat sticky post

salam.
hari ni nak share, macam mana nak buat sticky post.  sticky post tuh macam, post yang melekit. huh?
ok, sebenarnya. sticky post tuh macam post pemberitahuan (contohnya la) bagi sesuatu tempoh masa. kalau korang post benda lain, post pemberitahuan korang tuh akan still kat paling atas. so, orang masuk, tuh post first yang orang akan baca. 
sesuai la bagi sape sape yang buat kontest itu. :)
cara cara nya :


 tekan post option (yang bulat merah)
 pilih 'scheduled at'
 pilih tarikh dan pukul berapa korang nak sampai bila post tuh jadi post utama. :)
 dah siap!

k bye. :)