Pages

Tuesday, June 29, 2010

oppa si aku.


bukti tae kyung suke aku. 
jgn jeles ye. :P

xreti nak n nak wat?
jgn segan2, cakap je kat aku. 
aku tlg wat k. :D

12 comments:

:-: Nizam27391 :-: said...

aku tgah bayangkan aku la yang ada kat tempat mamat tuh... hua333333

n i k l i s a said...

maaf. kau xcukup tampan untuk aku wat mcm ni. :P

Nur Areefah said...

ehem!! LOL

sian lisa terpaksa buat snirik..nizam buat la =.=

n i k l i s a said...

mana ada aku buwat sndri. oppa TK hanta kat aku taw. :D

:-: Nizam27391 :-: said...

ala... aku xkesa.. nanti taylor swift aku pon nak anta camtu kat aku.. lagi cantik n lagi spesel..

n i k l i s a said...

alah. nanti ko buat mesti techie habis. xlawa.

:-: Nizam27391 :-: said...

ni taylor swift aku yang wat.. siap ada lagu lak tu..

n i k l i s a said...

mana?

:-: Nizam27391 :-: said...

errr... smalam dier kata nak watkan utk aku.. tapi dier xgtau pon da siap lom... anyway... da siap lom?

n i k l i s a said...

REQUEST LA. =.=
xwat lagi. aku ngat ko gurau2 je. hahaha. nant aku wat.

:-: Nizam27391 :-: said...

adei.. nak request camner... smalam ko cakap nak watkan..ingatkan btol nak wat.. okies2.. ble da siap gtau eh awk..

n i k l i s a said...

ape2 je la. aku malas nak bertekak dgn ko lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...