Skip to main content

KMPK sayang

salam.

emm, aku rasa sangat bersyukur sebab terdetik nak masuk matrikulasi.
sebab from there, aku banyak sangat kenal orang yang baik baik.
memang rasa happy sangat kot belajar kat situ.

hidup aku macam teratur.
time belajar, belajar lahh.
time solat, g solat.
time main, aku main.

n aku macam super active kot.
bukan in term of jawatan or anything la.
sebab memang x suka pegang jawatan besar-besar.
and sebab pemalas and x komited bila buat kerja. T__T

tapi bab join aktivit aku macam sangat rajin. HAHA.
kelakar je, tapi bila aku ingat balik serious best.
roomate aku otak macam aku jugak.
suke join macam macam so memang join la kan. 

just imagine, in one day..
aku boleh berniaga, main paintball, berlakon in UNGA, berlakon in persembahan kolej, main teng teng. 
to root is macam macam lah aku main. -_____-
bila aku ingat balik memang terbaik ahh.

explorace memang banyak kali gila la kot aku join.
3 kali ada kot..
sebab besssst so join and join.

akhir kata, KMPk memang terbaik sangat sangat!

xterjumpa jodoh je kat sana. LOL.

weekend minggu depan insyaAllah aku nak pi program sireh pulang ke gagang.
aku la tu sireh, KMPk gagang nya.
i miss KMPk.
and surely won't miss this event.

so, marilah reminiscing all the sweet memories kat KMPk sayang. :D


gambar 1 : atas bukit. tempat kitorang roomate picnic. :D
gambar 2 : masjid

gambar 3 : blok akademik. bilik tutorial and so on. 
gambar 4 : gate depan KMPk


gambar 5 : koleeej :D
gambar 6 : masjid!

ok rindu sangaaaat! 

Comments

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb