Skip to main content

MOVIES : movie critics secara bundle.

las 2 weeks, aku ada gathering 91 kan?
aku dengar2 dorang ada yang nak bawak laptop.
n aku tahu, mostly mesti ade cerita dalam laptop dorang.
sooo. aku pon try2 lah bawak external harddisc kawan aku.
mane lah tahu, leh rembat kan movie sape2.

so, ni mangsa aku. dari dia lah aku rembat movie banyak2.
hahaha. thanx ye.

banyak movie melayu.
tapi ambik gak.
biase lah kan, movie melayu.
thriller macam besss je cter tuh.
tapi,bile tgok full hampeh. 

ni antara yang aku tengok la.

#1
 komen : 
citer sal kasut stilleto. n how dari kasut leh bercinta.
aku rasa cter ni tergntung tiba2.
tengok2 dah berapa tahun berlalu.
then bercinta balik.
xbes langsung. 

#2
komen : 
jalan cerita cam biase lah kan. kembar, mula2 baik.
bile da besar, masing2 ade kemahuan masing2. mule lah gadow2.
cliche. 
n aku xsuke suare fauziah gous dalam cerita ni. gedik nak mamfus. =.=

#3
komen :
citer ni okay.
action pack movie la.
penuh dengan unsur bergocoh- gocoh.
aku suke. :)
tapi, nape ending die hero mati?
kan bes lau bia hero dgn heroin je. hurm

#4
komen :
macam biase. filem yasmin ahmad mestilah pelik2 skit.
kisah cinta malay gurl n indian boy yg bisu.
kisah cinta anak kepada ibu, tuh yg keluar lagu pergi.
boleh la tahan. :)

#5
komen :
citer ni bessssss.
its not macam gambaran kita lah.
aku ngat cter ni macam citer melayu gedik2 biase tuh.
tapi x ok. ni cerita pasal penyiasatan pembunuhan dato' Z.
ecece. bes la. seronok tgok.
tapi, yeah. citer ni sexy skit. 
pelakon sume baju xcukop kain. =.=

#6
komen :
sedeh sgt tengok citer ni.
bukan sedih ape.
sedih tengok pompuan yang macam terdesak sgt xjumpe cinta.
memilih. cerewet. 
sbb tuh la andartu. kesian.
xbes. nyampah tgok haliza misbun dalam cter ni.
dah la sexy. xsedar diri betol. 

#7
komen :
ni lagi satu. citer xberkualiti mane.
=.=

out of 7, aku suke num 3, num 4 dan num 5 je. 
hurm.
boleh la tuh. 3 out of 7. 

Comments

Nur Areefah said…
apesal banyak movie yang ak tak tahu kewujudannya?
tapi cam menarik je wey~
nakkkk
ellesha said…
haha! suka kritikan anda! hehe.. yup2... mmg betul sgt..
shiedahkamil said…
bnyok beno mase mu tgk muvie haha
Nik Lisa said…
efa

aku pon men amik je dgn pali aritu.
n main tgok je.

g mintak dgn pali. hahahha.
Nik Lisa said…
ellesha

suka tanda setuju kan. thanx. :))
Nik Lisa said…
shiedah

masa ade je.
kite yg kena pndai cilok. =.=
wakaka, bernas x idea aku?

tapi an, aku xpandai cilok masa untuk belajau.
camane tuh?
cerita melayu skang ni xabis2 pasal cinta...jalan cter pon asyik sama jer... da tuh seksi jer manjang... aku sebagai laki amat tergoda... :(
Nik Lisa said…
try pisau cukur, jalan crita die lain skit. bess.

yg pasal tergoda tuh,
sndri mahu ingat la.
xnak tergoda, jgn tengok.

solution is simple. :)
wany said…
aku tgk da [isau cukur.yup.agak best,heee
MetaFora said…
cite young n dangerous bile nk komen?
hehehe~

btw,
aku ade stok baru ni,
brg baik punya~
Nik Lisa said…
wany, betol2. stuju dengan wany. :))
Nik Lisa said…
pali,

young n dangerous tuh..
cuti kot.
agak bnyk part. kena hold dulu la. hehehhe.

yick! ye ke?? nakkkkkk~~
lagenda budak setan ade?
toy story 3 jugak.
please. please.. :)
MetaFora said…
lagenda budak setan xde lgi,
toy story pun sama,
ak lbh suka tggu version dvdrip,
bru puas hati tgk.
Nik Lisa said…
mintak2 lah dvdrip kuar before next gath. hehe.
Nur Areefah said…
pisau cukur best sebab hero handsome habis!
dan perempuan gedix abes =.="

dan best sebab dapat shaver XD
Nik Lisa said…
hero die sape je?
norman? dato' z? aoran aziz? n xlupe fakir. hahaha.
banyk nye hero.

agak lah. prempuan die jenis cakap macam tuh.
oh my macam2. =.=

haha. shaver baru?

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb