Skip to main content

bayangkan, dan reproductive.

pernah x terfikir how medical students talk?
dorang gune bahasa medic drg ke?

contohnya; 

contoh satu
lisa  : weh, kawan lisa. aku rasa nak buang urine la.
kawan lisa : ko pegi la toilet jap, urinate. kang ter-bladder incontinence pulak kat sni.

translation
urine= air kecil
urinate= proses buang air kecil
bladder incontinence= lebih kurang macam xleh tahan, nak kencing sgt. sampai terkucil.


contoh dua
presiden baru mesta : saya harap kite sume 1sy year and 2nd year dapat coascle with each other untuk kehidupan yang lagi mesra.

translation
coascle= merge, bergabung. 

tapi, its happen sometime je la.
xda la asek gune jargon word je.
=.=

n ade jugak, nama2 yang macam bes. 
bile dengar rasa macam wow, techie habes name.
kalau taruk name anak pon, boleh.

contohnya,
linea aspera
linea alba
copora amylacae

maksud die, cari sndri la.

cun kan name tuh? ke aku sorang je rasa cun. =.= 

n sekarang aku tengah belaja reproductive module.
asyik tengok gambar lucah je lately.
kalau yang cun, comel, bersih, xda kuman okay la jugak.
ni tunjuk gamba pompuan punye yang bengkak2, ade nanah.
ade lesion, ade redness, ade warts, ade macam2 la yang mmg sangat menggelikan.

itu semalam punye.
hari ni punye, aku tengok yang laki pulak.
lagi lah~ burok nak mmpus.

ape2 hal, aku suke sound effect each time picture slide show bertukar.
macam2 bunyi aku dengar.

pathology kan, biasa lah.
mostly, sebab sexual intercourse yg luar biasa.
multiple partner ke. ade oral sex ke.
bersederhanalah dalam ape2 bende.
nak buat pelik2 kenape. 

lagi satu, sunat mmg one of the way yang akan protect male dari kena infection.
islam memang terbaik. :))

ape ape pon,




setahu aku, aku sedang amat lapar, tambah dgn pening kepala tahap cipan mmg rasa nak tidow la.

tapi, masalahnya, kenape aku xmakan, pastu telan penadol then mati kejap. 
(mati kejap tuh sama mksud dgn tido ye.) pelik. betol.

dan setahu aku jugak, kalau ada nak lantik ahli baru untuk ape2 organisasi, selalunye, it happens formally. angkat tangan, cadang. ade la sampai 3 kali jugak. then cadangan ditutup. pastu, undi. specific people menang. tapi semalam sangat luar biasa. bising tahap cipan. sabow je la. bertambah pening kepala aku.

ok dah. babai.

Comments

Nur Areefah said…
tu ah..aku penah g sex education.ngeri weyhs!!
Nik Lisa said…
tahu xpe ngeri.
aku dok tgok hari2.
yuzuki said…
lisa this is me..
the one that say i read ur blog kat surau fakulti mase tuh..
hehe..
Nik Lisa said…
hye remi. :P i dah follow u da~

metafora?,
bek tayah post teros.
xpuas ati tol ko kata laki nyer lagi buruk...
Unknown said…
best la guna ayat2 cam tuh...hehehe
Nik Lisa said…
jargon word tuh?
hahah.
yuzuki said…
thanx lisa...
hee~
nurus said…
linea aspera
linea alba
copora amylacae

HAHAHA..tak mengagak nak bagi name2 tu~
memg cun pon nama^_^

plg banyak word yg gune:dehydrated

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb