Skip to main content

my very teribble dinner years back.

salam.

tadi baru lepas tengok album gamba kawan kat facebook tercinta.
akhir akhir sem ni gamaknya banyak yang buat jamuan dinner la kan?
alaaa, yang siap ada tema tuh.

lantas aku teringat balik kenangan dinner bertema aku zaman dulu dulu.
jom baca.

last aku join dinner bertema is masa aku form 5.
can u imagine that, form 5 girlss~ 
4 years ago tuh, tiba tiba rasa tua.

and its not like a grand dinner or what.
it was held kat kitorang punye dewan sekolah.
and it sucks, so sucks i cant help myself to describe it here.
everything messed up. from head to toe.

tema lelaki : i dont knowthe exact tema, but they all wears coat thingy, with necktie, vest and all that. 
and for the girls, the theme was : busana muslimah *yawn*

jujur aku cakap tema itu sangat lah lame, dan membosankan.

*sekolah aku tuh biasanya time prep hanya dibenarkan pakai tudung hitam, putih atau krim yang kosong sahaja, xboleh ada design langsung, kalau ada cikgu akan gunting, maka bila dibenarkan pakai tudung kaler lain besides those 3 colours dan tudung yang ada berlian shiny shiny, ofkos la students akan merasa sangat heaven. 

aku tahu cikgu berniat baik dan murni dengan menetapkan tema sebegitu.
ye la, nak elak students pakai bukan bukan kot.


hasilnya, student ramai pakai baju kurung sahaja.
dan nampak menyerlah sedikit sebab dibenarkan pakai tudung sama kaler dengan bunga baju.

ape ape je la.

mulanya, aku nak pakai baju kurung biasa je, tambah tudung kaler lain. (kan rasa heaven kaan?)
tapi tiba tiba kawan kasi aku jubah.
try2 padan, so, ape lagi.
melaram aa pakai jubah. (extra heaven aku rasa, serius xtipu)

tapi tudung xjadi, serius buruk gila, gelembungg2. 
arhhhh. T_T

yang xtahan nye siap pakai kasut interview.
bajet lawa aa,
padahal bile tengok balik gamba dulu2,
mesti rasa macam..
'gila ah zaman dulu aku xda taste langsung. -.-'

actually, xda kasut sesuai, xkan nak pakai kasut sekolah.
sandal pon sandal jantan je aku hado.
so, pakai la kasut interview, bapak skema pulak tuh kasut tuh. 
dah la besar, jalan pon macam terseksa gila.

mekap pulak xmenahan.
putih gila muka aku, cam taruk bedak 5 kantan.
burok kot! -.-"

fashion victim. aaaa! :(

xmenahan lagi, aku malam tuh camwhore gile.
semua jantan aku nak amik gamba together. 

tapi x terambik lak dengan my crush. 
malu laa. hik hik. <== gedik rasa nak bagi penampar je. 

in a nutshell, malam tuh i end up feeling so suck.
bukan sweet memory la. damn gile.

pastu kan, bila masuk U ni,
ingatkan ada ah dinner grand kat hotel besar ke ape,
tengok tengok xda jugaaaak.

dekan cakap, xda faedah buat event macam tuh.
ape laa nasib aku an..

nak gak g dinner tema masquerade (?) , tema fairytale ke, tema ape ape je la...







hahaha, dari atas tema topeng, dark fairy tale, white fairy tale, geek style.

tapi semua tuh mimpi saja. how sadd.

dekan lagi suka event ilmiah macam kursus urus jenazah, feqah perubatan ke, quiz : sape cepat dia dapat ke,..

aku pon suke event ilmiah macam tuh, tapi still i want event dinner,
okay fine xleh pakai lawa lawa ke apa, aku pon macam malas je sebenarnya.
tapi bagilah kitorang dinner tempat grand2 sikit, 
u know, makan meja bulat dengan kawan kawan macam fun je. 

cemburu okay?

hurmmm, k lah bye.

p/s : meroyan nak pro, habis sapu kata nak dinner grand grand. LOL

asalnya aku nak share gambar, tapi sebab gambar terlalu buruk untuk ditayangkan maka niat tuh terpaksa dibatalkan. 

Comments

nizam27391 said…
haha.. lawak..ngan orang len bleh ambik gambar.. dengan crush xambik.. apa laa awak..
Primadona said…
aku pernah attend dinner yang ada theme masa part 2 dulu..Masqurade dinner..best sangat2..mcm2 gaya ada..haha

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb