Skip to main content

take notes okay.

dulu kan.
aku pena bace satu "love novel' neh.
si heroin nek bas.
besides her is as usual la.
detik2 pertemuan pertama aannn...
A GUY la an..
then. die tertido.
n once die da bgun.
skali kepala da landing baek punye atas bahu guy tu.

--------------------STOP!--------------------

aku bukan nk cter sal novel uh act.

aku nk cter sal aku. hehehe.
semalam naik bas.
sorang2 je kot. T_T
*xpena nek bas sorang2 lg! seram.
bese kalo dok dgn sukma, men taram je duduk.
bersila la...siap2 peluk2 sukma lg time tdo.
kepala tayah ckp aa.. lentok sana. lentok sini.

sekali kali neh. tepi aku uh laki.
MAK! AYAH! tamahu!

tp, xkn aku nk halau kot.
so dok je la...

mesej2 dgn sukma.
sukma suh berkenalan, mane la tahu jodoh ke.
*sukma tabley bla. hahaha.
aku cam xpela.
tp, bnyk la aku punye xpe.
las2 ckp jgk.
aku an peramah. hahahaha.

bual. bual. bual. bual lg.
tp. ktrg juz ckp bnde2 basic la.
then, mata da ngantok.
its time to sleep.
so aku pon tdow la....
emmm nyenyak je kot.
smpi x sedar bila mase aku da terlentok atas bahu die.
O-M-G!
kalo da smpi tertidow ats bahu..
juz imgine.
btpa rapat nya kitorang.
MAK. org da x suci da. huhuhuh.
btw. bahu die bes. ;P

kesah novel terjadi kat aku beb!
boley msok novel neh.
bab tidow je la... hahaha.

die plak boley x kejut aku. huuu...
bia je kot. baek aa konon. ;P

adoi. pengalaman btol la.
BTW, die bdk part 5, acturial science. bdk pndai an? hehee.

thanx bg aku pinjam bahu.
skrg baru brani mntk. hahahaha.

ye la. td aku malu kot. ;P

Comments

sitinoramira said…
errrr
dh x suci?
hahahaha
ish, dak aktuari tu
awat x ngorat..
ngeeeeeeeeee
Syed said…
wah!
ade mamat tu carik t..
da sewa bahu..
kene r byr sewa~
haha!!
jeng jeng anak pakcik sulaiman said…
bongok.haha
Nik Lisa said…
safiamira :
haha. da xsuci? aku ade taip ka?hahaha.
aku an pemalu.ade ke soh aku yg pemalu neh ngorat. aish! ;

syairazi :
carik? erh. jgn la. xnak bayar swa kot. hahaha.

bdk yg bajet aku tatawu la sape, (wek!) :
bongok? biase je kot. hahaha
sure lena gler kau tdo.
dapat bau ketiak.
haha!
Nik Lisa said…
haha. die pakai dedoren. hahahaha.

Popular posts from this blog

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb