Skip to main content

miss u beb. serius.

kawan : assalamualaikum. lame xdgr kabar. majuk dgn aku ke?

aku : majuk? xda la. ko yg x engat aku, an?

kawan : bkn. dulu kn kita BZ. soree.

aku : xpe2. cane life?

then,merapu2 kejap. half manusia, half [i-don-noe-sbb-die-ckp-top-secret!] la...
aku HOT gila die xnk cter pe top secret die uh.
afta dat...

kawan : cane life?

aku : ok je. cam bese la.

kawan : eh, boley plak? bese ko bnyk cter an?

aku : (tanduk da naik!) owh, semalam aku tdo dgn laki.

kawan : bia btol??

aku : btol la. hahaha.

kawan : ko boley gelak. astaga!

aku : da maju skang. hahaha.

kawan : gtau r ko men2 je td. an an?

aku : mne ade men2.

kawan : ckp btol2 la! jgn men2 psl maruah ko weh!!(emo gile kot)

aku : xmen2 la. tp. ktrg xwat pape aa(hehehe)

kawan : ok. ok. ko tdow mane?

aku : (nk troskan drma ke? ckp hotel mne2 ke. emm. die da emo smcm. kesian.. so...) dalam bas. ;P

kawan : NIKNURLISA!!!! wEI?! KO TAU AK AKU MCM NAK NANGIS TADI AU BLE KO KTA CAM UH!! argh!! bnci tol aku dgn manusia neh!!(emo dowh die nehh.. penuh perasaan die marah. [=.="])

aku : hahaha (die hot. aku gelak lak) nape nanges lak?

kawan : da da. aku hot dgn ko neh.

aku : aku hot td. ko hot skrg. fair n square la an?

kawan : fair n lovely. ko lg jahat aa tp.(fair n lovely? bkn pencuci muke ke uh?)

aku : pe lak jht? ak ckp bnde btol. ko je pk len.

kawan : org len pon akn pk len aa kalo ckp cam uh. da da. cter len?

aku : ok beb. cter len plak...

konklusinya. jgn carik pasal dgn aku. kalo ko xnk kena pasal dgn aku. hahahahaha.

*die marah sgt bile aku pggl die beb. haha. xseswai katanya.
abes nk aku pggl pew? pembawa h1n1 uh? cam nk dekat dgn beb da an? hahahahaha.

**ingt beb aku srg neh. mesti ingt sula. sula dgn ko cam xleh pisah aa. ;P

Comments

@eYi@ said…
hahaha.. otak blueee
Nik Lisa said…
eyi : bukan aku! kawan aku uh. hahaha.

pika : hahhaa biase la. pdn muka!
pakwe siap tdo kat rumah dohh aritu~
Nik Lisa said…
haha.ko mmg.gempak!
aku xsmpi thp uh lg aa
hacker said…
aku la kawan dier tuh.... bengong nik nurlisa seorang nih an..kwan saper la uh
Nik Lisa said…
kawan ko la yang! haha.

Popular posts from this blog

MOVIES : DEVIL + RESIDENT EVIL AFTERLIFE

semalam movie marathon lagi. tapi style baru. kalo style lama, aku lepak je kat rumah or kolej. tengok movie kat laptop. tapi semalam aku tengok movie len skit. orang panggil. movie marathon style orang kaya kaya. ye, dengan xsedar diri nye aku telah tengok wayang dua kali dekat panggung wayang. hahahha. terok kot. banyak betol duit. haih. haih. haih. yang pasti aku tengok DEVIL devil ni macam cerita bunuh bunuh la jugak. roh orang mati kena bunuh, datang balas dendam kat orang yang bunuh dia tuh. scene banyak kat dalam lif. ngeri la cara die bunuh sume. huu. menakotkan. and RESIDENT EVIL n bukan 3d. xda duit da. wuwuwu. what i can say as one of resident evil punye gamers. i expect more action. cerita dia macam lame gile. tempat pon. all white. wuuu, tau x dah bape banyak movie buat tempat all white. bosan tau x. dah la aku xpaham ending die. salah aku kot bengap. =.= okay, bye.

nak tahu apa rupe kraken?

do u know kraken? kraken tuh macam satu binatang lah. yang menggerunkan. i know pon sebab hari tuh tengok movie clash of the titans.  so, nak tahu how it look likes? gerun sangat ke? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  TADAA! OMG. i am in tears. LOL. funny meh. HAHA FMTU ; semakin hari semakin risau. hurm

hadiah wanita tiap bulan

salam every month, woman are given their own special time to experience menstrual cycle. atau period orang kita selalu dok panggil. time ni lah mood jadi x stabil. sebab hormone dah naik turun. yang sepatutnya turun naik, yang naik turun. maka senang lah bagi perempuan itu mengeluarkan kata kata nista, yang berbisa. dan boleh membuatkan telinga si pendengar bernanah dan hati pon jadi panas. jadi, haruslah kamu menjaga hati wanita wanita yang sedang period, atau akan period. senang cerita, jangan cari pasal. biasanya, perkara ini akan reda bila nak hujung hujung period. how its happen? tengok day 6 tuh, HORMONE HELL. a very bad day lah to mess with us.  yang paling xbest, kalau sakit over sangat, dan kepala pening pening. segala benda nak buat sume x jadi. serius x suka.  how to cure it? amik je pontalon, painkiller tuh. -.-" the very least i can do when having exaggerated pain during menses. *namun begitu ye kawan kawan, ubat jangan makan selalu. nanti kidney tersumb